Ortaköy Sefası

24.05.2011 tarihinde Yaşam ve İnsan kategorisine eklenmiş, Kişi Okumuş ve 5 Yorum Yapılmış.

Bugün öğlen saatlerinde mehmet emre arkadaşımla buluştuk. Osmanbey’de buluştuktan sonra yürüyerek şişli tarafına geçtik. Şişli’ye gitmişken Cevahir AVM ye gitmemek olmazdı tabi. Belli bir süre Cevahir’de vakit geçirdik, daha çok elektronik ürünler satan mağazaları ziyarette bulunduk.
cevahir yazar turu ve cevahir görünümü

Şişli’den tekrar yürüyerek Mecidiyeköy’e vardık fakat gezelim derken yorulduğumuzun farkına vardık. Oturup dinlenmemiz gerekiyordu. Olduğumuz çevrede nerede oturabileceğimizi düşünürken ben Taksim’e geçip yemek yiyebilir ve sonrasında güzel bir kafede çay içebileceğimizi önerdim. Mecidiyeköy metroyu kullanarak Taksime geçtik. İstiklal’den aşağıya doğru burnumuzun dikine sohbet ederek sallandık ama açlığımız bire bin kat artmıştı artık. Emre’nin bana salam sucuk olarak baktığını anlar anlamaz ne yiyebileceğimizi düşündük. 😀 444 52 44 Little Caesars müşteri servisini aradım ve İstiklal’de bir şubeniz var mı, nasıl ulaşabiliriz gibi bir soru yönelttim. Aldığım cevap en yakın Elmadağ’da Hilton Otel’in yakınında şeklindeydi. İstiklal’den Elmadağ’a doğru yüremeye başladık. Yol bir türlü bitmedi tabi. Belli bir mesafe katettikten sonra içimizde acaba yanlış mı gidiyoruz şüphesi uyandı. Yolda birilerine danıştık ve Hilton’un daha da ileride olduğunu öğrendik. Gelmiş olmalıyız birilerine daha soralım diye düşünürken önümüzde motorlu bir kurye belirdi. Emre dur şişt höö dedi,🙂 dedim neler oluyor. Motorlu kurye uzaklaşıverdi bir anda. Sonradan farkettim li Little Caesars kuryesi. Motora atlayıp gidebilirdik belkide. (o kadar yüzsüzlük yapmazdık sanırım, sadece adresi alırdık :D) Sonunda bulmuştuk. Ne yediğimizi, nasıl yediğimizi söylemem biraz etik olmayacak sanırım.
elmadağ pizza aksi yazar

Elmadağ’dan Ortaköy Sahil Parkına gitmeye karar verdik ve The Ritz Carlton Hotel’in olduğu yokuştan aşağıya doğru indik. Beşiktaş Fiyapı Stadının önünden geçerek bir kaç kare fotoğraf çektik. Uzun bir yol yürüdükten sonra Ortaköy Sahil Parkında varmıştık ve gezmeye başladık.
ortaköy sahil parkı kumpir ve waffle yazar

Belli bir süre boğazı izleyerek sohbet ettik. Ortaköy’de kumpir veya waffle yemek aslında güzel olurdu ama çok sağlam yedikten sonra kumpiri hiç aramadık bile.Vitrinler kumpir ve waffleyi o kadar cazip gösteriyor, ne kadar tok olsak bile insanın yiyesi geliyor.Mutlaka Ortaköy’e bir ara kumpir ve waffle yemeye gelmeliyim.
ortaköy waffle ve kumpir
ortaköy kumpir ve waffle boğaz görüntüsü sahil parkı waffle ve kumpir yeri

Pepsi ve kabak çekirdeği alarak sohbetimizi biraz daha lezzetli duruma getirdik.
ortaköy sahil parkı görünümü ve kumpir sokağı

Bu arada Ortur ile her saat başında boğaz turuna katılmak mümkün ve ücreti 10 tl. Pek vaktimiz kalmadığından tercih etmedik ama değişik bir etkinlik olması adına başka bir gezintide denenebilir.

Pepsi filan derken Hepsi gurubunun Kanal D muhabiri ile röportaj yaptığını gördük. Orada Hepsi bizde Pepsi şeklinde bir espri ortamı oldu, bu duruma güler eğlenirken kumpir satan dükkandan bir ses Hepsi bir arada gibi bir espri ile iyice koptuk. Tepsi ile de esprinin son şeklini aldırdık. Uzun ve yorucu bir gün olmuştu, o kadar yorulduk ki otururken bile dinlenemiyorduk. Ayrılık vakti gelmişti ve Beşiktaş duraklarına kadar yürüdük ve herkes evine gidecek bir şekilde kendi yoluna düştü. Metrobüs ve Tramvayı kullanarak evime vardım. Yaşadıklarımdan …

Yazar Hakkında
Murat

Yazar : Murat

Yazar Hakkında : 1982 doğumlu İnternet sistemleri ve yazılımı konularında uzman Uludağ üniversitesi mezunu Murat GÜLÇİÇEK Google+ Profili